Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
Păreri despre vrăjitoare

Tămăduitoarea Ioana-Cristina

April 20 2011, 02:19am

Posted by Păreri despre vrăjitoare

Tămăduitoarea Ioana-CristinaSunt tămăduitoarea Ioana-Cristina şi de-a lungul timpului mă aflu în slujba oamenilor nevoiaşi, cu probleme şi lipsiţi de speranţe.

Datorită harului cu care am fost înzestrată din naştere şi cu puterea de a avea viziune, am rezolvat mii de probleme ale oamenilor care mi-au cerut ajutorul, le-am alinat suferinţele, le-am stins necazurile şi le-am împărtăşit bucuriile.

Pot rezolva orice problemă pe baza datelor personale, chiar şi de la distanţă.

Rezolv orice problemă legată de magie, desfac farmece, risipesc blesteme, împreunez cuplurile, aduc persoana iubită înapoi.

Datorită miilor de cazuri rezolvate de împăcare a persoanelor, iubiţilor, sunt declarată PATROANA IUBIRII. Am leacuri puternice şi miraculoase, vindec impotenţa, beţia, bolile de piele şi multe altele.

Orice problemă aveţi nu ezitaţi să-mi cereţi ajutorul.
Comment on this post
A
sa arzi in focul iadului nenorocita tepara ! tiganca imputita excroaca!
Reply